طراحی لوگو , طراحی برند , طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو ، طراحی برند تجاری ، طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو و افزایش فروش

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo And Sale

طراحی لوگو و افزایش فروش

در خصوص کارکردهای طراحی لوگو در زمینه پیشبرد اهداف کسب و کارهای مختلف و (( طراحی برند تجاری )) ، گاها سخنانی شنیده ایم . اما این موضوع چگونه اتفاق می افتد ؟ طراحی لوگو و افزایش فروش

هر کسب و کاری برای گسترش مجموعه و افزایش فروش محصولات یا سرویسهایش نیاز به مخاطبینی دارد . این مخاطبین شامل خصوصیاتی شامل : جنسیت ، سن علایق و سلایق خاص ، میزان تحصیلات و سایر ویژگی های منحصر به خود هستند .

مخاطبینی که در این مقاله راجع به آنها صحبت میشود افرادی هستند که بنا به اقتضای شرایط کسب و کار ، مالی ، تصمیمات خاص و … میتوانند تبدیل به مشتری برند بشوند

یا در پاره ای از موارد افرادی را شامل میشود که میتوانند در تصمیم به خرید اثر گذار باشند .

در میان عوامل مهمی از جمله کیفیت محصول ، تبلیغات ، میزان نیازمندی و عوامل موثر بر خرید دیگر ، (( هویت بصری موجود در طراحی برندبوک )) و بخصوص طرح لوگو میتواند تاثیر شگرفی بر خرید یا استفاده از محصول یا سرویس برند علی الخصوص در زمان تصمیم به خرید داشته باشد .

در اینجا برای روشن تر شدن موضوع مثالی را ذکر می کنیم :

پنج برند قدرتمند در زمینه تولید اپلیکیشن تلفن همراه فعالیت می کنند . کم و بیش همه این سازندگان زحمتی به یک اندازه کشیده و محصول یکسانی را ارائه داده اند .

در این مثال شما پس از جستجو در فروشگاه مجازی موبایل خود لیست این برنامه ها را پیش چشم خود دارید . پنج لوگو برای پنج محصول یکسان .

به طورمثال ، برخی از این نرم افزارها را به خاطر پیش نمایش محیط نرم افزار یا توضیحات ضعیف رد می کنید . حالا شما مانده اید و دو برنامه که تقریبا شرایط یکسانی دارند .

در این لحظه است که لوگو به یاری شما خواهد شتافت !

زیبایی ، انتقال قدرمتند پیام محصول شما ، ایجاد اعتماد ، رویا پردازی پیش از استفاده و فاکتورهایی از این قبیل که در طراحی لوگو ی شما لحاظ شده در این موقعیت حساس شما را پیروز خواهد نمود .این موضوع را ضربدر افراد بسیار بیشتری کنید ، نتیجه شگفت انگیز خواهد بود .

طراحی لوگو و افزایش فروش

این یک مقوله اثبات شده است . اگر به فکر افزایش فروش محصولات یا سرویس های برند خود هستید از این فاکتور حیاتی (( لوگو )) غافل نشوید . استراتژی برندهای پروفروش را چراغ راه خود نمایید . کدام برند قوی لوگو ندارد یا از یک لوگوی ضعیف استفاده می کند ؟