طراحی لوگو , طراحی برند , طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو ، طراحی برند تجاری ، طراحی آرم شرکت

لوگو ى متحرک و جذب مخاطب

Facebook
Twitter
LinkedIn
لوگوی متحرک

لوگو هاى متحرک چگونه مخاطبان را جذب مى‌کنند ؟

طراحی لوگو متحرک، تنها یک آیکون ساده نیست که مفاهیم ساده‌اى پشت آن نهان شده باشد. آنها همچنین تنها یک دکوراسیون زینت بخش براى رفتن به سایت شما نیستند بلکه پرتو دهنده‌ى نوع کسب و کار شما و بهترین معرف‌هاى شما مى‌باشند، مخصوصاً جایگاه آنها در Footer و Header و در بخش‌هاى فروش و بازاریابى زیاد قابل پروا است.

مطلب پیشنهادی :

طراحی لوگوموشن

لوگوهاى متحرک مى‌توانند با خودنمایى و قابلیتى که دارند به تقویت آگاهى مخاطب نسبت به یک برند و اسم تجارى کمک شایانى بکنند. از آنها مى‌توانید به عنوان بعد زمینه‌ى گوشى‌هاى هوشمند و کامپیوترها بهره‌گیری کنید.
همچنین مى توانید طراحی لوگو متحرک خود را در نمایشگاه ها بر روى صفحات کبیر نمایشى عرضه کنید. این نشانه‌ى متحرک مایه ایجاد تمایز بین هم نوعان خود خواهد شد و در کل، پویایى و تحرک آن مى‌تواند کارایی بر مخاطبان را به شدت افزایش دهد منتها کل چیز به میزان تلاش و خلاقیت شما بستگى خواهد داشت. لوگوهاى متحرک و خلاق مایه افزایش ترافیک سایت خواهد شد چرا که مردم تحت تاثیر خلاقیت قرار گرفته و حس کنجکاویشان براى پیدا کردن اطلاعات اغلب تحریک مى‌شود. آنها مى‌توانند رنگارنگ، سیاه و سفید، با یک صدا و یا یک جهش و یا یک جنبش خاص به اتفاق شوند و همه‌ى این‌ها بستگى به تشخیص پسندیده شما خواهد داشت. نکته‌ى اصلى در طراحى لوگوى متحرک این است که باید پروا کنید که در ساحل جذابیت بصرى مى‌بایست با اهداف سوداگری سفارش دهنده بستگی داشته باشد و این بستگی براى بیننده بخردانه و منطقى به عقیده برس