طراحی لوگو , طراحی برند , طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو ، طراحی برند تجاری ، طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو یوتیوب کودکان

Facebook
Twitter
LinkedIn
لوگوی یوتیوب کیدز

لوگو اپلیکیشن یوتیوب کودکان

اپ جدید Youtube Kidsاپلیکیشن برای iOS و Android ی‌باشد که محتویاتی از یوتیوب را به منتخبی از ویدئوها.، شبکه‌ها و لیست‌های اراده .که برای سنین مختلف پسندیده میباشد فیلتر می‌کند. این اپلیکیشن حائز رابط کاربری زیاد ساده‌ای می‌باشد و بیننده آن بچه‌های ۴ ساله یا ارشد می‌باشند. هنگامیکه فرزند شما کلیپ “دورای جستجوگر که به صورت کامل دوبله شده است را تماشا کند در این هنگام شما بیچارگی به این اپلیکیشن را درک خواهید کرد و متعلق به سپاس خواهید بود. نخستین بخش اپلیکیشن Youtube Kids با هویت دوستانه و خانوادگی خود که توسط استودیو درود دو شنبه Hello Monday Studio کپنهاگن و نیویورک طراحی شده است هفته قبل پا به پهنه حضور گذاشت.
مشکل اغلب لوگوهایی که برای کودکان طراحی می‌شود این است که طراحان لوگو در این دام می‌افتند که باید طراحی لوگو را طوری اجرا کنند که به نظر برسد یک بچه آن را طراحی کرده است، و این کار را با به کارگیری نقاشی بد و خط بد انجام می‌دهند. آنها بیشتر فراموش می‌کنند که یک بزرگسال به عنوان حائلی بین بچه و آن محصول، سرویس یا کمپان.ی وجود دارد، و این به معنی آن است که والدین هم قسمتی از افرادی هستند که لوگو باید آن‌ها را جذب کند؛ ولی دیزاین این لوگو به گونه‌ای است که این مقصود را به درستی سپریدن داده است. لوگوی اصلی یوتیوب به سادگی در آن دیده می‌شود و حرکاتی که با کلمه “kids” صورت گرفته است زیاد پرانرژی است و تنظیم فاصله بهتری نسبت به برخی از لوگوهای این ردیف سنی تنظیم فاصله بهتری دارد. این لوگو تبسم را بر لبان شما می‌آورد.

.
در خیلی از طراحی آیکون اپلیکیشن ها کاربردهای زیادی وجود دارد که می توانید با آنها کارهای مربوط با مضمون آن را اتمام دهید که اکثر آنها مشخصا برای کسان بالغ طراحی شده است، ولی هنوز، چیزهای دوست داشتنی زیادی برای بچه ها وجود دارد، که والدین را بی میل نمی کند و آنها را آزار نمی دهد، اما برای بچه ها نیز جذاب اس.ت. این اپلیکیشن بیستر همانند یک مدل ساده شده همان شبکه Cartoon Network است، که با دقت مراقب است که خیلی از فضای ذهنی بزرگسالان بعید نشود و وانگهی مایل است که نسبت به کارهای بچه گانه دیگر، دریافتن نکویی برای ارشد ها و به گزیده تر در کودکان ایجاد کند..