طراحی لوگو , طراحی برند , طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو ، طراحی برند تجاری ، طراحی آرم شرکت

بسترهای انتشار لوگو

Facebook
Twitter
LinkedIn
انتشار لوگو

انتشار لوگو

یک طراحی لوگو در بر گیرنده اطلاعات ضروری از اسم و پیام برندشماست و تاثیر به سزایی در جذب و یا عدم جذب مشتریان داشته و باید ماندگار، ساده، گویا، جدا و متمرکز بر بیننده منظور باشد.باید بدانیم که حتی بهترین لوگوها پس از فرایند طراحی در بالاترین سطح دیزاین، باید هوشمندانه، با برنامه و مکرراً انتشار یابد .

بسته بندی محصولات

استفاده از لوگو در طراحی بسته بندی محصول، گرد از مهمترین و تاثیرگذارترین طرفندهای انتشار هویت سازمانی کمپانی شما بوده و از عوامل ضروری کامیابی و تثبیت لوگو در اذهان مشتریان به آمار می رود،که باید بدست ایده پردازان و طراحان پیشه ایی صورت پذیرد. بسته بندی ضعیف کالا نه فقط تصور، درک، شخصیت، و تمایل برگزیدن مشتری را نسبت به آن کاهش داده و افت فروش را به دنبال خواهد داشت، بلکه مایه انزوای لوگو در بین دیگر رقبا می گردد.

مشاوره با طراحان گرافیک و طراحی یک بسته بندی چیره دست و جایگذاری صحیح لوگو در آن منجر به بخت اغلب هویت شما در بین مشتریان گردیده و افزایش فروش را در پی خواهد داشت . مشتریان شما به دنبال خرید بهترینها با بهترین طراحی و بسته بندی هستند. با کمی دقت خواهیم دید که امروزه اکثر برندهای کبیر و جهانی از لوگو بی همتا خویش به عنوان مهمترین عنصر تصویری برای بسته بندی محصولاتشان بهره‌گیری می کنند

اوراق اداری

از لوگوی خویش در طراحی اوراق اداری استفاده کنید. اولین و بدیهی ترین نیاز هر سوداگری در پهنه تبلیغات دارا بودن یک لوگوی ریشه دار و پس از آن اوراق اداریست. این بستر لوگوی شما را در ارتباطات درونی و بیگانه شرکت انتشار داده و برجسته می کند. مواردی که در این بستر در خدمت دیده شدن لوگو هستند عبارتند از: ویزیت، سربرگ، یادبرگ، فاکتور، گونه ها پاکتهای پستی، اسناد سازمانی و … البته باید اطمینان حاصل کنید که لوگوی کمپانی شما در اندازه و رنگ مناسب و در راستای استراتژی برندتان به وظیفه ی خویش در داخل و بیرون از محیط شغل عمل کند.

اوراق اداری بستری بسیار پسندیده برای پیاده کردن ایده و شعار سازمان شماست، چرا که امکانات اکثریت در رنگ، اندازه، جنس و قالب طراحی برای به تصویر کشیدن پیام شما دارد. به راستی اوراق اداری بخش مکمل لوگو در هویت بصری یک سازمان را ایفا می کند که کمک شایانی به فهم بهتر، سریعتر و ماندگارتر پیام و مفهوم سازمان شما در لوگویتان می کند.

کمپین تبلیغاتی

کمپیمن تبلیغاتی با هدف به فروش رساندن محصول یا خدمات یک سازمان شکل می گیرد. به همین علت مدیران تبلیغاتی تمام تمرکز خود را بر روی خاصیت ها و مزایای فرآورده قرار نمی دهند. البته اینگونه نیست که تکامل یک کمپین و طرح های تبلیغاتی آن بدون اینها شکل نمی گیرد، اما نمی طاقت طراحی لوگو و حضور آن را در یک کمپین تبلیغاتی و… نادیده گرفت. چراکه وظیفه لوگو گسترش و حفظ بستگی بخردانه و عاطفی آن به چهره مداوم و در بالاترین سطح ممکن در هوش ها مشتریان و در راستای اهداف برند و برنامه های یک کمپین تبلیغاتی می باشد. البته این بدان معنی نیست که لوگوی خود را می توانید برروی فرآورده نامرغوب و غیر رقابتی بگذارید، چراکه این مسئله خود دلیلی مهم در ناکامی کل مانع شدن هویت شما و رکود کسب و کارتان خواهد شد. لوگو ملموسترین عامل بر انگیخته شدن احساسات و ادراک مشتربان بوده و منجر به فروش یک محصول هر چند گرانقیمت می شود.

از نمونه طراحی لوگو حرفه ای در لوگونگار دیدن فرمایید