طراحی لوگو , طراحی برند , طراحی آرم شرکت

طراحی لوگو ، طراحی برند تجاری ، طراحی آرم شرکت

فرق لوگو و برند | تفاوت برند و لوگو

Facebook
Twitter
LinkedIn
تفاوت لوگو برند

تفاوت طراحی لوگو و برند

طراحی لوگو بخشی از طراحی یک برند و زیر مجموعه خدمات برندینگ است.

ولی برند، تنها یک لوگو نیست.

چه هنگام می تاب گفت که لوگو، قسمتی از یک برند شده است؟

لوگو چیست؟

یک لوگو، همانندی دیگری ندارد، طراحی معنا داری که با اسم کمپانی شما اجین شده است. لوگوها همچنین پالت رنگ ویژه به خود را دارند. پالتهای رنگ می بایست قابل اضافه و مختصر شدن باشند و وانگهی بطور پیوستگی و با سرعت، برای تمام نیازهای بازرگانی شما تغییر دیتا شوند بطوریکه هرگز غبار کهنگی بر آنها پیمان نگیرد.

طراحی برند چیست؟

برند، گردآور ادراکاتی می باشد که مشتریان شما در باره پیشه شما دارند. پروا داشته باشید که برندها، در ذهن مشتریان شما زندگی می کنند و فقط ایده هایی می باشند که مشتریان از شما خواهند داشت.

به این معنی که برند، چیزی خارج از مهار شما است. شما می توانید ذهن مشتریان تان را با تعریفی از برند و طرحی چشمگیر، تحت مهار خود در آورید. سپس، متعلق به طرحهای گرافیکی بطور ادامه در تمام اجزای بازاریابی تان کاربرد نمایید.

ویژگیهایی از برند که کنترل کاملی بر آنها دارید به پیمان زیرند:

سناریو

سناریویی که شما در باره حرفه تان خواهید گفت. اولین گام در برند سازی، آنست که درک کنید چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، چه چیزی شما را از سایرین متفاوت خواهد کرد، و بهترین مشتریان تان چه کسانی هستند. و سپس تمام آنها را در یک سناریوی ساده، قابل گفتن، و قابل فهم قرار دهید. از این نوشتار، بعنوان بنیادین برای کلیه پیامهای تجاری و نوشتارهای و طرحهای بازاریابی و راهبردی تان استفاده نمایید.

لوگو

لوگوی شما می بایست طوری طراحی شده باشد تا بتواند بصورت بصری، سناریوی برند شما را به گوش مخاطب برساند و در ضمن به اندازه جذاب باشد تا بتواند مشتریان هدفمندتان را شیدا نماید (بهترین مشتریان).
لغتنامه بصری

لوگوی شما، تنها یکتا از ابزارهای پیام بصری تان است. چنانچه عناصر بازاریابی تان تنها دربرگیرنده لوگوی شما به همراه متنی بر روی کاغذ سفیدی باشد، در اینصورت، برای شروع کار، قدم ابهت را برداشته اید اما فرصت بزرگواری را برای چشمگیرتر کردن طرحهایتان از دست دیتا اید. واژه نامه بصری شما، تمام گرافیکهای شما می باشد – نظیر رنگهای پیش زمینه ها، طرحهای هدر، عکسها، عکس ها تبلیغاتی، حاشیه ها، دگمه ها، یا پیشنهادهای ویژه، تصاویر محصولات (نظیر عکس جلد کتابها)، و گونه فونتها و پالتهای رنگ. اینکار به شما کمک خواهد کرد لغایت طراحی هایتان را از دید مشتری، منسجم تر و با مفهوم تر سازید.
طراحی عناصر خاص بازاریابی

طراحی کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، جلد کتاب، وب سایت، وبلاگ، مقالات، و حتی صفحات توییتر شما، کل و کل بخشی نشانه گذار از برند شما هستند. این عناصر، می بایست همدیگر را تقویت کنند و متناسب با هم باشند بدون آنکه احتیاج به همسان سازی داشته باشند.

جمله پایان اینکه، برند، چیزی ما فوق یک لوگو است – برند، نوشتاری است که شما توسط المانهای گرافیکی بی نظیر، به گوش دیگران خواهید رساند. نوشتاری که در ذهن مشتری قرار خواهد گرفت. در صورتی که اینکار را صحیح انجام دهید، برای همش در ذهن آنها خواهد ماند.

به محض آنکه پیام شما، در ذهن مشتری پیمان گرفت، که به آن، یادآورندگی اطلاق می شود، مشتریانتان همگی، در یک گذرگاه قرار خواهند گرفت. به این معنی که حرفها و گفته های آنها در مورد شما و شرکتتان، نظراتشان را در مورد شما تقویت خواهد کرد. نظراتی که شما برادر دارید آنها در مورد شما داشته باشند.

مقاله مرتبط : تفاوت آرم و لوگو